ffannyyy

Alla inlägg under oktober 2010

Av fanny ninsved - 25 oktober 2010 11:51

Hej allihopa!

En i min klass påstod att jag hade breda lår? Tänker inte säga vilken...

what tha f**ck!

Som om jag inte visste det eller?

Men ärligt talat det kan juh faktiskt inte jag hjälpa?

Det är lix meningen at kvinnors höfter ska vara breda så...! C:   

Av fanny ninsved - 24 oktober 2010 11:54

vad trevligt för dig- madde



hej nu sitter jag och madde och flummar på skype!

och senare ska jag till maliiiin! :D

hejdå!

Av fanny ninsved - 22 oktober 2010 17:58

Never say never- The fray



Hojjsan allihopa! :D

Idag är jag med malin landin!

Och sitter med datorn så klart ! :D

har inte bloggat på sjukt länge ( två dagar typ)

men nu får ni ett sjukt kul inlägg iallafall!

Jag vill säga ett stort grattis till Madde som har fyllt år! :D ett STORT grattis till henne ! :D

Hej då på er! :D


  

Av fanny ninsved - 16 oktober 2010 13:23

Because of you- Ne-Yo


Hejj

Sitter här hos Malin och grejjar med... Datorn :D

Den är fett bra min macbook azzå*

Vi ska ut och fota men malin duschar nu så ska hon göra i ordning sig...

Och det tar sin lilla tid kan man säga   

Egobild på malin hahaha

Hejdå och ha det skojj


  

Av fanny ninsved - 15 oktober 2010 18:28

hej'



har varit på farfars begravning och det var fint. sktiver mer imorgon.

hejdå   

Av fanny ninsved - 14 oktober 2010 21:12

Goodbye- Kristina DeBarge


Hej! :D

Sitter och är social på msn. Också pratar jag med mona och min mammi! :D

Här kommer en bild på mig och malin när vi färgade håret!

  

Av fanny ninsved - 14 oktober 2010 16:00

När man var barn- King-kong music


Hejj ! :D

Nu sitter jag och pratar med therese genom skype och äter popcorn.

Lite soft :D

En bild på mig och madde dagligen! :D

En ny kategori är Madde för jag är ju dagligen med madde :D nästan iallafall.

Puss Puss   

Av fanny ninsved - 14 oktober 2010 09:48

Me & U- Cassie


Hej jag sittter med Madde och läser lite i hennes bok.

Det är begravning imorrn för farfar. Jag lovar att jag ska hitta den finaste rosen som finns. Hur mkt det kostar spelar ingen roll.

För farfar! Det är alltid Jag och du!


Älskar dig.      

Presentation


Fanny heter jag och ja bor i vänersborg. jag har inte så mkt att säga om mig själv förutom att jag är craaaaaaazy ibland men det märker ni säkert om ni kollar på bloggen ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards