ffannyyy

Alla inlägg under december 2010

Av fanny ninsved - 31 december 2010 12:04

heej

Nu har jag vaknat men jag är fortfarande trött!

Idag är det gott nytt år!!

Såå gott nytt år allesammans!



 

Av fanny ninsved - 31 december 2010 04:21

Hejhej

jag har lanat med therese hela natten men nu känner jag mig lite trött

Så ska nog gå och lägga mig nu!

imorrn kommer mammas kompis hit och hennes dotter.

Bloggar mer dåå!


  en lite udda bild om man sger så!

Av fanny ninsved - 30 december 2010 23:05

Jag skulle ut och köpa Ben & Jerry´s och tro faan att det är stängt!

Är så jävla trött på den här staden.

Allt är till för några jävla pänsionärer!

Jag menar vafaaan dom ska ju ändå dö snart så skit i dom!

nämen lixom kl är 22.30 och allt är heelt dött?

ska aldrig i livet bo i denna stad när jag blir vuxen och flyttar hemifrån!

Jätte många byggnader funderar dom på om dom ska riva i tio år!?

Hur seg i huvudet får man vara om man funderar i TIO år om man ska riva?

Riv ner skiten för faaan!

Jag förstår inte att alla kan säga att vänersborg är en bra stad!?

Allt är ju för fan dött?

Det är allt jag har att säga om den här rötna staden!

Av fanny ninsved - 30 december 2010 16:56

Hej hej Nu sitter jag i bilen, var på Tyras kalas. Hann inte blogga men nu kan jag ;) Ikväll kommer mammas kompis och det ska väl bli ganska kul!

Av fanny ninsved - 30 december 2010 11:34

hejhej blir kort inlägg

Jag ska till tyra 5 år på kalas

Bloggar nog mer därifrån eftersom jag har en iphone ! :D

Av fanny ninsved - 30 december 2010 00:19

Hejhej nu är jag hemma från bion me madde

Det var kul eftersom madde är ju med!

Men nu har jag en sån sjuk huvudvärk så det e inte klokt..

Och så slog jag i armen när jag duscha så nu är jag depp!

Hahaha vet faktiskt inte varför men jag känner mig skit deprimerad...

Men jag bloggar mer när det har blivit morgoon :)

Av fanny ninsved - 29 december 2010 17:55

hellöööö

Snart ska jag och madde kolla på äckelgård :D

kl 21.00 tyyyyp! :D

 

Av fanny ninsved - 29 december 2010 17:07

haha jag och madde håller på att sskratta ihjäl oss!

Vi kanske ee liite trötta?

Presentation


Fanny heter jag och ja bor i vänersborg. jag har inte så mkt att säga om mig själv förutom att jag är craaaaaaazy ibland men det märker ni säkert om ni kollar på bloggen ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards