ffannyyy

Alla inlägg under november 2010

Av fanny ninsved - 30 november 2010 10:56

Hej hopp alla frysna!

nu ska en lärare läsa så måste ta ner dattan ...

Så   

Nu ska jag äta hahah berättar om dan sen hoouuj

Av fanny ninsved - 29 november 2010 07:13

Igår var jag med moa linnea och madde men jag har inte laddat upp dom bilderna så ni får se dom nån annan dag!   


Nu sitter jag här i mitt egna rum! såå skönt att äntligen göra sig i ordning hemma!


En riktigt gammal bild sen i somras :o

        

Av fanny ninsved - 26 november 2010 20:41

Halloj nu sitter jag och kollar på idol... fast nt så mkt eftersom jag snackar på msn med linnea och madde   

Bussaarna var inställd idag! det eeh inte bra men som tur var skjutsade mamma mig   

Av fanny ninsved - 25 november 2010 15:01

Hoouj nu sitter jag med therese i skolan eftersom jag inte vill åka buss!

angående bussarna....

1. Bussar är antingen försenade eller för tidiga

2. Det är sjukt kallt att vänta på bussen

3. Busschafförerna är as tykna!

4. Bussarna är ofta fulla med folk så att man får stå i bussen

5. Jag somnar alltid på bussarna så jag får gå av på andra busshållsplatsen och det är riktigt kaaaaaallt!!!!!!!!


Jag tror inte jag är den enda som hatar bussen?


aja inte mkt och göra åt det!


 

Av fanny ninsved - 25 november 2010 08:18

Måste bara säga att jag var med om en asa läskig grejj!

Kan inte säga vad eftersom det kan komma ut...   


Aja nu sitter jag och grejjar på dattan och är med moa och linnea    

Ojj nu börjar vi !

Inte kul eftersom det är mattelektion     

 

Av fanny ninsved - 24 november 2010 17:56

Jag känner mig som en fet gris!   

Det jag har gjort idag är att äta, äta och åter igen äta! Inte bra inte alls bra   

Men nu sitter jag och snackar på skype med Madde och Therese.

Det är litte skojj skojj   


PS. Längtar till Julafton      


 

Av fanny ninsved - 24 november 2010 13:05

Hej och srry för att jag inte har bloggat   


Men gud vad jag har julkänslor! helt galet, sitter och lyssnar på massa gamla låtar med frank sinatra m.m hahaha     

Sen har jag ju tänkt en massa på vad jag önskar mig i julklapp   

Sedan har jag tänkt att handla lite kläder till jul!

Och det här med snö... * PUNKT PUNKT PUNKT *

Det är inte alls kul....

aja sånt är livet !

Av fanny ninsved - 21 november 2010 10:11

Hej hej hojj!


Nu sitter jag och .... jaa sitter vid datorn gör jag iallafalla   

Ska snart göra mig i ordning och sen till tanja !

bloggar nog mer sen

 

Presentation


Fanny heter jag och ja bor i vänersborg. jag har inte så mkt att säga om mig själv förutom att jag är craaaaaaazy ibland men det märker ni säkert om ni kollar på bloggen ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards