ffannyyy

Alla inlägg under november 2010

Thn

Av fanny ninsved - 20 november 2010 16:09

Vart en sväng i trollhättan och shoppat


Nu lyssnar jag på musiikk :):):)

Av fanny ninsved - 18 november 2010 18:31

Nu sitter jag med Tanja och pratar om allt möjligt! Och vi har kommit fram till att livet är svårt sometimes...


Men vi försöker att roa oss i alla fall!   


Det går la sådär kan man säga hahah!

 

Av fanny ninsved - 18 november 2010 08:19

Nu sitter jag i skolan med dattan och jag har ingenting att göraa!

så kan det va...     




Men idag ska jag va med tanjiis och ja venne va vi ska göra faktiskt... 

Av fanny ninsved - 17 november 2010 14:05

Hej alla hööppa!

Just nu sitter jag med dom goaaa! Madde och Elin!    

Vi pratar med Therese på skype och kollar på Super Nanny på tv!

Vi kanske ska ut och fota/ filma idag en sväng!

Madde sitter och spelar hästspelet på facebook!

Kolla på den här läckra bilden! En aning fail! ^^

 

Av fanny ninsved - 16 november 2010 09:16

Nu sitter jag i skolan idag igen...

Det är ju inte det roligaste jag vet men!

aja imorrn blirre nog Maddut och Elin

En ''jättekul'' bild

 

Av fanny ninsved - 15 november 2010 16:20

Jag känner att jag har blivit lite av en fast and furious nörd   

kollat på det i några dagar i rad nu hahha!

Och ännu bättre är det när man har alla filmerna hemma JIPPI!

Av fanny ninsved - 13 november 2010 21:20

Nu sitter jag och snackar med stig om allt som allt.

Och kollar på robins!

Maddut har komit på ett nytt språk idag!

kikki kokko

kikki kikki

kikki dinkelsson


Jag tänker inte säga vad det betyder ! :D

 

Av fanny ninsved - 13 november 2010 17:53

Hej hopp allihopa!

nu har jag och madde vart på strandgatan och fikat. Det var lite mysigt   

men nu tittar vi på cirkus möller för madde var så snäll att spela in det åt mig   

en bild från när jag och malin hade fotat

 

Presentation


Fanny heter jag och ja bor i vänersborg. jag har inte så mkt att säga om mig själv förutom att jag är craaaaaaazy ibland men det märker ni säkert om ni kollar på bloggen ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards