ffannyyy

Alla inlägg den 3 december 2010

Av fanny ninsved - 3 december 2010 15:38

Hejhej

nu sitter jag vid datorn hemma hos malin.

Och malin sitter och har damp för att hennes spotif inte funkar hehe   

snygg bild på main i alla fall     

Av fanny ninsved - 3 december 2010 11:51

Hej hopp!

Rast nu och då sitter vi ju självklart vid datorn...   


Dom som är här : Linnea, Madde, Moa, Linda, Elin, Mia och Lisa


jag har bara 48% batteri kvar så jag har litte smått panik   


Jaja så kan det va...

Ja har fått tillbaka min livsglädje igen! känner mig så levande och fri! Jag har lärt mig så mycket av mitt misstag! tummen upp       

Av fanny ninsved - 3 december 2010 10:18

Houuujj!

Nu sitter jag med dattan på bordet! Och har rast...

väldigt snart ska jag gå på lektion. Men här får ni se bilden jag redigerade!

 

Av fanny ninsved - 3 december 2010 07:20

hejsan hoppsan!

Nu sitter jag hemma vid stationära datorn och det är lite knepigt...

sitter och funderar på att jag ska göra mig i ordning snart men nänä då sitter jag och kollar runt på nättet ist....

Inte braah!    


En gammal bild på mig och madde sen i somras eftersom jag inte har några ''nya'' kort på denna töntiga datorn   

  

Presentation


Fanny heter jag och ja bor i vänersborg. jag har inte så mkt att säga om mig själv förutom att jag är craaaaaaazy ibland men det märker ni säkert om ni kollar på bloggen ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards