ffannyyy

Alla inlägg den 20 december 2010

Av fanny ninsved - 20 december 2010 20:40

hejhej

Idag har jag varit i trollhättan med mamma! och min halvsyster!

Ganska kul var det ialllafall...

Eller njaa

Men nu sitter jag och pratar med madde på skype och lyssnar på heartbeat


Imorgon ska vi vara på vattenpalatset så kanske inte bloggar så mkt!

För sen ska vi till fridaskolan för nån julavslutning.

  En snajsig bild på mig!

TV

Av fanny ninsved - 20 december 2010 15:20

nu sitter jag vid tv'n

Och jag fryser som fånken! jag har varit ute och skottat våran trottoar nyss! känner mig stolt!   

Men nu ska jag titta vidare på smallville det är såå spännande :D

Av fanny ninsved - 20 december 2010 07:54

Kolla in maddes blogg!

http://maddeeh.bloggplatsen.se/

För annars tänker hon lägga ner den och det vill vi inte!

Så ta en titt!


Nu är jag klar!

Jag måste packa väskan också shit det glömde jag för en liten stund ... haha!

Så är det när man heter Fanny!

en litten biild på maaj idaaoo!

 

Av fanny ninsved - 20 december 2010 06:49

Heartbeat- Enrique iglesias, Nicole Scherzinger



Hejhej nu sitter jag och börjar göra mig i ornding smått! lyssnar på låten som jag skrev där uppe ;)

Jag tycker den är sjukt bra!

Idag är det skola och jag är så taggat för tisdag för då slutar viii! JIPPIIII! tror vi är dom ända som inte har slutat skolan riktigt än!

Men jaja det är ju fridaskolan vi går på!

men nu måste jag kiila hoouuj! :D

Presentation


Fanny heter jag och ja bor i vänersborg. jag har inte så mkt att säga om mig själv förutom att jag är craaaaaaazy ibland men det märker ni säkert om ni kollar på bloggen ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards