ffannyyy

Alla inlägg den 1 januari 2011

Av fanny ninsved - 1 januari 2011 15:44

HejhejNu har jag gått med mamma till stallet och det var ganska kallt men inte så!Idag vaknade jag 10 i 1 haha skit samma det är ju lov.Senare ikväll ska jag ha lite "egentid" och fixa mina naglar och göra hårinpackning kanske?Jaha jag får se när jag kommer hem! Bloggar mer då ;)

Av fanny ninsved - 1 januari 2011 03:17

Gott nytt år allissammans!

Nu är det första gången jag tittar på fast and furious i år!

Känner att detta kommer bli ett riktigt jävla sket år!

För jag har tänkt att ta tag i skolan riktigt ordentligt och bli en riktig nörd!

2010 känner jag att jag sket i allting!

Jag sket i läxor, sket i att plugga till prov, kom precis in till lektioner, messade på lektioner, lyssnade på musik när vi hade genomgång osv.

Men nu måste jag verkligen ta tag i vad jag har missat!

Jag har aldrig kuggat på ett prov men det har varit på gränsen två gånger för mig! och deet är två gånger för mycket!

Detta ska bli ett nörd år kan man säga!


 

Presentation


Fanny heter jag och ja bor i vänersborg. jag har inte så mkt att säga om mig själv förutom att jag är craaaaaaazy ibland men det märker ni säkert om ni kollar på bloggen ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards