ffannyyy

Alla inlägg den 19 januari 2011

Av fanny ninsved - 19 januari 2011 22:01

nu borstar jag tänderna

Men ska gå och lägga mig nu för är supertrött och jag måste vara ''fräsch'' inför skolan imorrn ;)

Men jag bloggar mer i morgon för jag orkar inte nu!

Hehe

Puss och kram

Av fanny ninsved - 19 januari 2011 14:01

Hejhej

Idag hinner jag inte blogga så mkt mer eftersom jag ska sola och sen till trollhättan och göra mig i ordning för att sedan blir det kalas.

Men försöker blogga när jag kommer hem!

Några bilder från bildlektionen idag!

Elin                                        Jag                                             Linnea ;)

     

Av fanny ninsved - 19 januari 2011 11:15

baam

Min mage kurrar för att jag är så himla hungrig.

Vi har spanska nu och jag kan ju inte säga att det är roligt.

Jag har inte haft spanska på tre lektioner på två veckor så jag är ju lite utanför spåret om man säger så. Kan ju inte klaga på att jag har varit borta för det var rätt skönt att inte ha spanska lektion..

Nu ska jag på lunchrast

Puss och kram!

Av fanny ninsved - 19 januari 2011 09:06

hejhej

Nu har vi bild och jag sitter med linnea, elin, ronja och linda.

Vi ska göra serier. Det känns lite onödigt.


Vi har gjort en video till madde.


Den ''bästa videon''


  Logga in på msn madde!

Presentation


Fanny heter jag och ja bor i vänersborg. jag har inte så mkt att säga om mig själv förutom att jag är craaaaaaazy ibland men det märker ni säkert om ni kollar på bloggen ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards