ffannyyy

Alla inlägg under januari 2011

Av fanny ninsved - 16 januari 2011 21:08

hejhej tänkte lägga upp lite snabba bilder innan jag går och lägger mig men självklart ska det inte funka utan tar evigheter och det har jag inte tid med så jag lägger in dom bilderna imorrn!

Puss och kram på er!

Av fanny ninsved - 16 januari 2011 20:08

hejhej

Idag har jag varit med madde och malin!

Vi har mest pratat och inte gått ut som vi hade tänkt!

Det regnade ju..

Jag funderar på att gå och titta på solsidan men igentligen är jag inte så intresserad av det .. hmm.. jaja här kommer en bild från idag!

 

Av fanny ninsved - 16 januari 2011 13:18

Nu har jag skaffat en ny header!

Den förra var innan julafton..

 

Men tyckte att det kanske var dags att skaffa en lite mer finare..

För den bilden är bara en bild och inget mer lixom! jag har knappt redigerat den här bilden men jaja Den nya headern är bättre tycker jag!

 

Av fanny ninsved - 16 januari 2011 11:46

Nu är malin här.

Jag och malin har sovit över hela helgen

Idag vet jag inte riktigt vad som händer faktiskt!

menmen what ever!

Igar var jag och malin ute och fotade lite granna!


 

En bild från igår


  En bild från i fredags! tror jag?

Av fanny ninsved - 14 januari 2011 23:29

Hejhej

Nu sitter jag här med datorn är med malin!

Lägger in ett videoinlägg bara för att!

Det är rätt kul nu när man kan ha videoklipp så slipper man länka från youtube ;)


 

Av fanny ninsved - 14 januari 2011 10:36

HejhejNu sitter jag i väntan på att få komma in till våran skolsyster. Måste erkänna att jag är lite nervös, ingen aning varför men nervös är jag Nu ska jag gå in ;)

Av fanny ninsved - 14 januari 2011 06:59

Nu kommer mitt första inlägg med videoklipp i!


  Linnea sa käften till sin mamma och jag var allmänt trött så jag fick världens skrattanfall! xd

Av fanny ninsved - 14 januari 2011 06:55

tjjaa

Nu är kl ungefär sju och jag ska försöka att börja göra mig i ordning, skola för sista dagen denna vecka! det gillas!

litte röten är jag eftersom jag har sovit ungefär fem timmar och behöver minst sova nio.. Så jag känner att jag inte kommer att ha fett humör idag..

haha what ever!

  haha goo bild på mig och söta linnea!

Presentation


Fanny heter jag och ja bor i vänersborg. jag har inte så mkt att säga om mig själv förutom att jag är craaaaaaazy ibland men det märker ni säkert om ni kollar på bloggen ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards