ffannyyy

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av fanny ninsved - 1 februari 2011 21:49

hejhej

Nu har jag kletat på en ansiktsmask i all rusning!

Det svider som in i H***TE!!

Menmen hoppas jag inte blir röd i hela fejset bara! Gott luktar den iallafall!  

baam det göt skiiiiiiiiiiiiiitont!

jaja what ever!

 

Av fanny ninsved - 1 februari 2011 21:08

hejhej

Jag var i trollhättan med min mamma och hittade denna produkt ''bed hair''

Madde har den och hon tyckte den var jättebra! och hennes hår är jättefint och lent när hon använder den! så då tänkte jag varför inte?

Den är verkligen super bra! Man känner verkligen skillnad med en gång!!

Men iallafall nu sitter jag här i världens bästa tröjja!!

Kom du ihåg när/vart vi gjorde den? xd

På tröjjan står det ''Fanny best friend forever Madde''

 

Av fanny ninsved - 1 februari 2011 13:11

Kul att se dig, jag såg dig senast på bröllop i Oslättsfors kyrka 1998, då var du nog ett halvt år ungefär. Vilken fin (och stor) tjej du är/ har blivit! Jag som skriver är gammelmoster, alltså jag är moster till din mamma! Hälsa henne så gott! Elisabeth Westblom

av Elisabeth 6 januari 2011 kl 21:59
Hej Elisabeth!
Jätte roligt att du skriver! Det är alltid roligt att höra av från stora släkten där uppe!
Mamma hälsar tillbaka!   

Av fanny ninsved - 1 februari 2011 11:05

Gjorde precis provet och nu håller jag på att koka över! En kärring till lärare är störd, hon kan gå och dö!!!!!

Av fanny ninsved - 1 februari 2011 07:17

''Min ängel'' med Tobbe K


hejhej

Nu har jag vaknat i ''en ny värld''

Jag älskar verkligen mitt nya rum, Sedan har jag tagit upp mitt playstation, och jag spelar Driv3r, Alltså driver 3.

Det är hul kul som helst!

 

Presentation


Fanny heter jag och ja bor i vänersborg. jag har inte så mkt att säga om mig själv förutom att jag är craaaaaaazy ibland men det märker ni säkert om ni kollar på bloggen ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards