ffannyyy

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av fanny ninsved - 21 februari 2011 22:41

hejhej

Idag har jag snackat med en jäävla massa grabbar och cheejer på skajp! ( skype)

Sedan har jag vart med linnea och vi har kollat på '' tusen gånger starkare''

Och ätit chips och tjockat oss!

Sedan vart det träning med mamsen! kände mig rätt duktig eftersom jag brände 110 kalorier eller vad det heter på 20 minuter ! :D

känner mig rätt hurtig!

     

    aa kommer ihåg när alla fjortisar hade sånna tröjjor!     Mjukisgrejjer som jag använde två dagar i rad!

 

  Avslutar med bild på linnea , och mike på skype ! :D

Av fanny ninsved - 21 februari 2011 14:06

hallo

Nu tycker mike jag ska uppdatera min blogg!

''jag snackar med mike, han är jättesöt'' tycker mike att jag ska skriva..

hmm inte konstigt att han är ego ;)

Mike ljuger som fan, det gillar vi inte ...

Jaja är med linnea och vi tänkte dra och hyra film på hemmakväll!

bilder kommer senare :D

Av fanny ninsved - 21 februari 2011 10:29

halloj

Strax ska jag äta frukost.

Jag har haft på mig mjukisbyxor ända sedan vi fick lov xd

myyyysigt

Presentation


Fanny heter jag och ja bor i vänersborg. jag har inte så mkt att säga om mig själv förutom att jag är craaaaaaazy ibland men det märker ni säkert om ni kollar på bloggen ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards