ffannyyy

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av fanny ninsved - 9 februari 2011 23:14

hejhej

Jag hade planerat att blogga lite från överby för jag och madde har varit och handlat på överby!

Men min iPhone hade jag inte laddat så det blev inget med det!

Jag har handlat BUS från dove och en mascara från loreal!

Jag visar sen imorgon!

Jag och madde skulle ju med bussen men såklart så missade vi den! hahaha

Så typiskt oss!

   

 

Av fanny ninsved - 9 februari 2011 11:37

nämen?

har jag glömt att blogga? :o

Idag lovar jag att det blir betydligt fler inlägg!

Jag har precis vaknat och känner att jag måste gå upp!

För idag känner jag mig jättepigg! fast näää

Men imorgon ska jag till skolan bäst fan min sjukdom vill det eller inte!

här får ni en bild på mina fina naglar som har hållit rätt länge! :D

sen i söndags har jag haft nagellacket!

 

Presentation


Fanny heter jag och ja bor i vänersborg. jag har inte så mkt att säga om mig själv förutom att jag är craaaaaaazy ibland men det märker ni säkert om ni kollar på bloggen ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards