ffannyyy

Direktlänk till inlägg 7 februari 2011

Sova! // madde

Av fanny ninsved - 7 februari 2011 22:26

Hallo

Nu ska madde gå och lägga sig men det ska inte jag!

Jag ska spela sims 3

ja jag gillar att spela sims 3 ibland det är kul. madde tycker det är töntigt men hon har ju spelet själv!

imorgon hoppas jag att jag kommer bli frisk så att jag kan gå till skolan på onsdag!

shit! jag måste hitta kläder till turbin! men jag vet ej om jag ska gå riktigt.. jaja jag får se!

här kommer goa bilder genom tiderna!

mamma som måste skaffa glasögon! hahaha skojja bah ;)

  Mina ( vita) maddes (röda) mina var ju rätt vita just då! kanske får lägga upp en bild imorgon så får ni se hur mycket jag har älskat dessa skor!     Min älskade farfar! '' du och jag, fanny''

Min älskade farfar, du var mitt allt gubben. Känner mig så lik dig på alla sätt och vis. Kommer väl ihåg när vi satt ute på verandan och stekte. Ingen av oss pratade så värst mycket. Men när farmor kom och gjorde något knasigt skrattade vi alltid och du sa ofta '' hon vet inte vart hon har lagt grejjerna kärringen vettu'' eller '' nu har hon slarvat bort nåt' igen den skatan'' haha herregud jag har alltid skrattat när du har sagt något elakt mot farmor. Men jag tror det är för jag vet att du skämtat.

Men ibland kunde du också blir riktigt förbannad på farmor, haha. Jag kommer ihåg när du sagt något och var förbannad var det alltid jag som öppnade munnen och skrattade! Alla andra tyckte inte om att du var arg, men jag skrattade... haha skrattar åt det nu när jag skriver det. Förresten nu när jag tänker över texten här ovan: '' du var mitt allt gubben'' vadå var? Du är mitt allt! Jag älskar dig och jag kommer alltid att älska dig. Lennart Anders Gustaf Lantz, Du är den jag alltid kommer att se upp till! Du är som min gud! Du har min fulla respekt! Jag skulle göra vad som helst för att få se dig, känna dig, höra dig, va med dig!

Jag vill aldrig skiljas från dig! Jag vill känna på dina händer ta på dina öron, lägga mina ben på dina knän när vi kollar på tv, Jag vill lägga mig hos dig när du vilar i sängen, Jag vill göra allt med dig!

igen! Du vet jag tyckte aldrig att jag fick säga hej då. Inte ens på begravningnen. Herregud den begravningen, När jag gick in i kyrkan var det läskigt, sen när jag kom fram till farmor, katarina,BD,pappa,sofia och johanna började jag störtgrina. Alla var ledsna. Jag brydde mig inte så mycket om min pappa, utan satte mig hos Johanna. Jag får sånhär flaschback, Kistan, runt om kistan, och allt annat.

Rosen som jag hade med mig var gul. Det betyder tydligen ''du är min sol''

Precis vad du är! Min sol!

''Du och jag, fanny. Du och jag''

 

 
 
nataly

nataly

8 februari 2011 08:41

Tack vännen!!

http://natalylopezz.blogg.se

 
madde ;)

madde ;)

8 februari 2011 09:46

fin text!! :')

http://maddeeh.bloggplatsen.se

fanny ninsved

8 februari 2011 11:20

ja det bara kom ur mig! :')

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av fanny ninsved - 26 oktober 2011 21:31

MIN BLOGG

Av fanny ninsved - 27 april 2011 17:33

BLOGGLÄNK !!TRYCK!!

Av fanny ninsved - 18 mars 2011 08:33

http://fannyninsved.devote.se      ≤-- min nya blogg

Av fanny ninsved - 12 mars 2011 21:05

Hej, igen! Idag är det mormor Ulla-Carin och jag som är ute och tittar på din hemsida! Vi har varit på teater i kväll:-)), det var jättetrevligt! Ha det så gott hälsar Mormor och Elisabeth av Elisabeth 12 mars 2011 kl 20:56 Svar: Hej! Va...

Av fanny ninsved - 11 mars 2011 19:56

Hej Idag har jag varit i skolan för första gången denna vecka, vi hade prov. Sen på lunch rasten så gick jag och madde till lidl för att köpa godis. Jag tyckte itne om maten i skolan, men åt ändå. Aa i alla fall. Hon ville inte köpa choklad för...

Presentation


Fanny heter jag och ja bor i vänersborg. jag har inte så mkt att säga om mig själv förutom att jag är craaaaaaazy ibland men det märker ni säkert om ni kollar på bloggen ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards