ffannyyy

Alla inlägg under december 2010

Av fanny ninsved - 20 december 2010 06:49

Heartbeat- Enrique iglesias, Nicole Scherzinger



Hejhej nu sitter jag och börjar göra mig i ornding smått! lyssnar på låten som jag skrev där uppe ;)

Jag tycker den är sjukt bra!

Idag är det skola och jag är så taggat för tisdag för då slutar viii! JIPPIIII! tror vi är dom ända som inte har slutat skolan riktigt än!

Men jaja det är ju fridaskolan vi går på!

men nu måste jag kiila hoouuj! :D

Av fanny ninsved - 19 december 2010 21:32

hejhej nu ligger jag i sängen och chattar med madde och polaareee     

är litte småtrött sådär nu vaa!


Baam snacka om att jag längtar till körkort och övningskörning!

typ tre år kvar tills jag får börja övningsköra!

men jag orkar inte vänta så länge juuh :o

Men imorgon är det våran sista vanliga skoldag! det känns så gött!

Och jag har handlat julklappar till madde!

Så det är klart , men kanske en till julklapp till mamma jag får se.

Jag och madde ska i alla fall till överby på onsdag!

puusspuss good byyyeee!



 

Av fanny ninsved - 19 december 2010 16:35

hejhej

nus ligger jag i sängen med min kära dator!

och lyssnar på spotify...

Idag vaknade jaag halv tolv av att mamma ringde mig! Det blev lite sent igår om man säger så   

Sedan åkte vi till coop för att mamma skulle köpa några skruvar eller någonting sånt!

Nu är jag skittrött utan att veta varför?

fingarna hänger inte med när jag skriver så det är lite jobbigt!

men baam vad jag klagar jag har det jättebra, ska nog börja packa lite granna för jag kanske ska flytta ner till mitt rum där nere idag!

Me like it!   



 

Av fanny ninsved - 18 december 2010 09:41

hejj allihopa nu äre lärdag och jag är skittrött...

Men idag ska nog jag och min mamssi till överby..

Måste ha lite grejjaah!

Bloggar mer senare idag!

schampoo hejdå :D

Av fanny ninsved - 17 december 2010 22:15

hejhej nnu sitter jag med hårinpakning i hövvet! :D

Lite småskojjsigt!

Idag har jag varit på torp och i stallet för min mor mockade i boxarnaaaaa!

Lite sketjobb där själv satt jag i bilen och pratade med malin och satt vid datorn haha!

Inte kul men aja wath ever! :D

No

Av fanny ninsved - 17 december 2010 09:16

Hejhej

Jag har fått tillbaka mitt prov nu och jag fick 35/50 och jag är stolt!

Inte världens bästa poäng men jag är nöjd.

Våran lärare står och ''vaktar'' oss som en hök så att vi inte ska göra nåt som vi inte får!

Typ som att jag bloggar nu är helt förbjudet :o

Nu ska vi gå på rast

houuj !:D

Av fanny ninsved - 16 december 2010 20:52

Hejhej

Idag var den roligaste dagen på hela veckan tror jag!  

Jag madde och Linnea var och solade!

Först solade jag... Sen skulle madde sola men det blev att vi solade samtidigt? hahah vi gjorde det i åtta minuter. Sen sa madde tt vi kanske kan sola åtta minuter till! Så idag har jag solat i 20 min hahah!

Linnea solade fem minuter för hon tror man kan få canser! hahah litte gulligt!   

Men det var en mysig dag.

Nu ska jag gå och lägga mig för det är en stor dag imorrgon! eller? nää det äre inte men jaja who cares

Bildbevis på att jag och madde solade tsm kommer imorrn! (linnea har den i sin mobil)

Av fanny ninsved - 16 december 2010 10:54

Hejhej

Nus itter jag här och har engelska lektion!

Inte för att jag jobbar nå' vidare bra!   

Har blivit för mkt att jag inte gör nåt på lektionen!

Inte bra! ...

Det måste bli ändring på det för vill inte gå på IV lix? :o

Vill inte gå gymnasiet över huvudtaget heller? :o

nej nu ska vi inte tänka så! vill ju jättegärna göra läxor frivilligt! :D ...

Presentation


Fanny heter jag och ja bor i vänersborg. jag har inte så mkt att säga om mig själv förutom att jag är craaaaaaazy ibland men det märker ni säkert om ni kollar på bloggen ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards