ffannyyy

Alla inlägg under december 2010

Av fanny ninsved - 26 december 2010 17:37

Hejhej!

Här kommer några bilder från julafton i båberg:

         

Av fanny ninsved - 25 december 2010 12:27

Idag är det mammas födelsedag hurra hurra hurra HURRAAAA! :D

Igår fick jag en iphone 4 av mamsen och jag började grina! Hahah barnen trodde jag var ledsen men jag var sjukt glad! Jag älskar iphone och apple är deet bästa jag vet!

Madde har beställt en iphone nu också men hon vet ej när hon får den!

Iallafall Så ska jag ladda över bilder till dattan men jag har ingen sladd till kameran så deet får bli när jag kommer hem!

Puss och Kram

Av fanny ninsved - 23 december 2010 20:24

Snart är det juulafton!!

Är så taggad!!! Det kommer bli sååå kul! Vi ska fira jul i båberg hos Mona och Stig!

m.m

Idag har vi handlat julklappar och förberett inför morgondagen!

Så snart som möjligt ska jag, min mamma och klara ge varandra julklappar till varandra eftersom klara inte kommer att vara i båberg med oss.

Nu lysssnar jag på ''put it in a lovesong'' med Beyoncé Knowles och Alicia Keys

Nu måste jag hjälpa mamma med julklapparna

Pusspuss

PS. Kanske inte hinner att blogga immorrn så GOD JUL ALLIHSAMMANS! :D DS.

Av fanny ninsved - 22 december 2010 18:58

ojooj

Jag har glömt och blogga :o

Men nu bloggar jag

nyss så bakade jag lite julgodis men mamma och klara

Men nu så sitter jag vid datorn! lite mysigt!

idag har jag och mamma fikat med hennes kompisar...

Imorgon vet jag inte vad som ska göras faktiskt? haha men det finns alltid något att göra!

Har inte laddat över några bilder så blir en random bild!


  Den bilden var en av dom första bilderna jag tog med macbooken!

Det var när jag och madde satt på bussen på väg till skolan från trollhättan!

Av fanny ninsved - 21 december 2010 15:00

hejhejhouuj

Nu snackar jag med madde linnea och therese på skype! men nu ska jag börja att göra mig i ordning!

För vi ska på julavslutning kl 6 ikväll!

Vi har varit och badat med klassen idag och det var mycket roligare än vad jag trodde!

litte skojjsigt sådäääär!

nu ska jag snacka vidare med girlsen! good byyeeee!


 

Av fanny ninsved - 20 december 2010 20:40

hejhej

Idag har jag varit i trollhättan med mamma! och min halvsyster!

Ganska kul var det ialllafall...

Eller njaa

Men nu sitter jag och pratar med madde på skype och lyssnar på heartbeat


Imorgon ska vi vara på vattenpalatset så kanske inte bloggar så mkt!

För sen ska vi till fridaskolan för nån julavslutning.

  En snajsig bild på mig!

TV

Av fanny ninsved - 20 december 2010 15:20

nu sitter jag vid tv'n

Och jag fryser som fånken! jag har varit ute och skottat våran trottoar nyss! känner mig stolt!   

Men nu ska jag titta vidare på smallville det är såå spännande :D

Av fanny ninsved - 20 december 2010 07:54

Kolla in maddes blogg!

http://maddeeh.bloggplatsen.se/

För annars tänker hon lägga ner den och det vill vi inte!

Så ta en titt!


Nu är jag klar!

Jag måste packa väskan också shit det glömde jag för en liten stund ... haha!

Så är det när man heter Fanny!

en litten biild på maaj idaaoo!

 

Presentation


Fanny heter jag och ja bor i vänersborg. jag har inte så mkt att säga om mig själv förutom att jag är craaaaaaazy ibland men det märker ni säkert om ni kollar på bloggen ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards