ffannyyy

Alla inlägg under december 2010

Av fanny ninsved - 13 december 2010 20:51

Hejhej

Idag har jag inte varit sådär jättebra på att blogga för jag har varit i trollhättan och på luciatåg eller vad det heter!

MEn nu ska jag se till att försöka göra läxan. Venne om jag kommer att lyckas men man kan ju alltid hoppas!?

Av fanny ninsved - 13 december 2010 07:08

Hejhejhouuj

Idag kommer jag inte att blogga så mkt men något inlägg ska jag väl hinna med!

Vi ska inte ha datorn med till skolan eftersom vi inte ska ha riktiga lektioner -.-

Blir så trött på fridaskolan ibland. Te.x när man inte hade ett piss att göra.. Så sätter sig lärarkärringen och läser högt? man baah vaf**n kan vi inte gå hem eller?

Och nu får vi inte sitta med dattas' i klassrummen på rasterna -.-

Riktigt stööööört!   

Men nu ska jag göra mig i ordning!

Haregött


  Heheh en gammal bild ;)

Av fanny ninsved - 12 december 2010 20:12

Hejhouuj!

Nu sitter jag och snackar med madde på skype!

Det är ett riktigt bra program eller vad man säger! Tycker jag!

Jaja nån gång i veckan ska jag och linnea och maddut sola!

öle möle venne inte riktigt vad jag ska skriva men kan la lägga upp en ''najs'' bild :o

inte direkt normal men det är ju jag i ett nötskal!   

 

Av fanny ninsved - 12 december 2010 11:48

Hejhejhouuj

Bloggade inte igår eftersom jag åkte till båberg och sen sov vi över där.

Men nu är jag hemma igen och ska ut och fika på såkallade ''stan''.

Men först ska jag göra mig i ordning houuuuj!

Av fanny ninsved - 11 december 2010 12:38

Heeej allessammans

Nu sitter jag hemma och ska göra mig i ordning

För vi ska mumsa ben & jerry's

Det ska bli najsnajs!   

Av fanny ninsved - 10 december 2010 20:27

Hejhejhouuj

Nu sitter jag och pratar med madde på skype och kollar på idol!

HAHHA Madde jag kan faktiskt göra två saker samtidigt!!!


Jag sitter typ vid garageband och texten hela tiden hihi xd

Ojj nu blir jag rädd för det är en som sjunger sjukt falskt :o

Av fanny ninsved - 10 december 2010 17:48

Hejhejhouuj

Nu sitter jag och pillrar med garageband! Det kommer nog blir riktigt bra!    

Det har varit jättekul i skolan för vi har nästan fixat med texten hela dagen   

Jag bloggar mer senare   

Av fanny ninsved - 9 december 2010 18:27

Vi gick och solade jag och madde ändå!


Madde solade inte men hdet gjorde jag!


När jag låg där på den läskiga grejjen sa madde plötsligt:

-Du fanny?

-aah?

-Det står att man måste vara över arton för att sola...

-HAHAHHAHAHA



heheh lite kul faktiskt!   

Men nu sitter vi här och pluggar inför no-provet!

Det ska bli kul! fast nää....

Presentation


Fanny heter jag och ja bor i vänersborg. jag har inte så mkt att säga om mig själv förutom att jag är craaaaaaazy ibland men det märker ni säkert om ni kollar på bloggen ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards