ffannyyy

Alla inlägg under december 2010

Av fanny ninsved - 15 december 2010 20:34

nu är jag såååå taggad!

jag och linnea var i musiken idag och det var skitkul! :D

Nu kan jag nästan inte vänta tills imorrn! :D:D

Gaaaah är supertaggad!!!!!

Av fanny ninsved - 15 december 2010 16:01

Hejhejj!

Nu är jag hemma och har nyss kollat på en film!

Den var riktigt bra faktiskt men känner mig lite småtrött nu...

Men så kan det vara!

Imorgon ska jag linnea och madde sola... Det behövs!

Jag är så himla sugen på att gå och köpa en ben & jerry´s nu!

Ja det ska jag göra! good byeeee!   



  en bild på mig och madde! :D

Av fanny ninsved - 15 december 2010 12:28

Hejhej var nyss med linnea, madde och moa i musiken!

Det var lite kul eftersom vi grejjade med garageband! Jag tycker det är superkul!

Man kommer på så mycket nytt.

Men nu ska jag ''jobba'' med matte! Mitt favorit ämne faktiskt! fast näää...


  sry för kvaliten! :D

Av fanny ninsved - 15 december 2010 07:19

hejhejhouuuj

Nu ska jag och madde göra oss i ordning och sen gittar vi till skolan!

Tyckte vi kunde sluta på fredagen faktiskt men nu blir det på tisdag -.-

Typiskt våran skola att alltid vara annorlunda!

jaja inte mkt att göra åt!

En bild på vårat vardagliga flumm!      

 

Av fanny ninsved - 14 december 2010 21:55

Nu ska jag och madde gå och sova! På golvet eftersom jag har sålt min säng till min kusin! :)

Men vi sover ju hos kusinen!

för huset är ju inte som det ska... heheh tänker inte gå in på detaljer...

Kallt som fånken äre också eftersom min kusins mamma/pappa inte har betalt elräkningen! hahha inte mke som är bra! Snart äter väl dom här äckliga råttorna upp våran frukost också...   


godnatt

Av fanny ninsved - 14 december 2010 16:23

Hejhej

Nu har jag nyligen duschat!

Snart kommer madde hit och vi ska nanna över! muuussiiigt! 

kommer säkert att bli litte ''fulla'' men det är ju ganska vanligt för vår del eller?  


Av fanny ninsved - 14 december 2010 12:29

hahahh hittade ett till klipp nu!

Den är så jäkla goooo!     



Av fanny ninsved - 14 december 2010 10:35

hahahhahahahhaha

Snacka om att man hittar asroliga klipp på youtube...

Här är ett exemplel Njut fefahhn!   



Presentation


Fanny heter jag och ja bor i vänersborg. jag har inte så mkt att säga om mig själv förutom att jag är craaaaaaazy ibland men det märker ni säkert om ni kollar på bloggen ;)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards